Orientacions i criteris d’avaluació de l’especialitat pedagogia terapèutica (EES): procediments selectius d’ingrés i accés al cos de mestres: L , R, i N (2021)
Tipus de document
Altres
Citació
Orientacions i criteris d’avaluació de l’especialitat pedagogia terapèutica (EES): procediments selectius d’ingrés i accés al cos de mestres: L , R, i N. Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2021.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2021-06Extensió
19
Col·lecció
Accés a cossos docents;
Matèries (LEMAC)
Funcionaris docents - Catalunya - Exàmens
Mestres d'educació especial - Selecció i nomenament
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Orientacions i criteris d’avaluació del cos de mestres de l’especialitat de pedagogia terapèutica
Departament d'Educació (2024-04)