L'ús de les tecnologies digitals a l'educació infantil
Tipus de document
Monografia
Resum
Aquest document ofereix a mestres i altres professionals implicats en l’educació dels infants un seguit de propostes variades, en suports diversos, que requereixen diferents tipus d’agrupaments i d’organització i amb unes característiques comunes: faciliten l’expressió i la col·laboració, donen resposta a la necessitat d’exploració i de joc i permeten el contrast d’opinions.
Citació
L'ús de les tecnologies digitals a l'educació infantil. Elaboració: Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2021-05Extensió
41 p.
Col·lecció
Pla d'educació digital de Catalunya
Matèries (LEMAC)
Paraules clau
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
L'impacte i la contribució de les tecnologies digitals en l'educació. XXII Jornada de reflexió, 10 de novembre de 2012: conclusions
Consell Escolar de Catalunya (2013-04) -
Orientacions per a l'avaluació de la competència digital de l'alumnat a primària
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital (2021)Aquest document s'ha elaborat en el marc del Pla d'educació digital de Catalunya (PEDC). En l'eix 1 s'inscriu l'assoliment de la competència digital de l'alumnat, en concret en l'objectiu específic ... -
Les TIC a l'ESO: resultats i conclusions de l'estudi SITES 2006 a Catalunya. Avaluació de l'educació secundària obligatòria 2006
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2009)