Avaluació de riscos psicosocials: mètode FPSICO 4.0 (2019)
Altres títols
Mètode FPSICO 4.0
F-PSICO: mètode d'avaluació de factors psicosocials
Tipus de document
Monografia
Resum
Descripció de la metodologia FPSICO 4.0 per fer l'avaluació de riscos psicosocials dels llocs de treball. L'objectiu de l'avaluació és recollir la percepció que tenen els treballadors i treballadores sobre factors de risc, com ara: Temps de treball, autonomia, càrrega de treball, demandes psicològiques, varietat/contingut, participació/supervisió, interès pel treballador/compensació, desenvolupament de rol, i relacions i suport social. Posteriorment s'estableixen les mesures preventives.
Citació
Avaluació de riscos psicosocials: mètode FPSICO 4.0. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2019.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2019Extensió
18
Col·lecció
Plans de prevenció de riscos laborals
Matèries (LEMAC)
Psicologia social - Avaluació
Riscos per a la salut - Avaluació
Seguretat en el treball
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Informació sobre l’avaluació de riscos psicosocials: mètode F-PSICO 4.0 de l'INSST [presentació] (2019)
Departament d'Educació; Instituto Nacional de Seguridad y Salud en el Trabajo (Espanya) (2019-04) -
Personal oficial de cuina de llars d’infants: informació sobre els riscos i mesures de prevenció associats al lloc de treball (2019)
Departament d'Educació (2019-05-30)Riscos i prevenció dels llocs de treball del personal oficial de cuina de llars d’infants i dels monitors de migdia de les llars d'infants, assimilat a oficial de cuina de llars d'infants. -
Personal ajudant de cuina, netejador/a de llar d’infants: informació sobre els riscos i mesures de prevenció associats al lloc de treball (2019)
Departament d'Educació (2019-10-19)