Anàlisi dels contextos de l'alumnat de 4t d'ESO, el professorat i les direccions (2018-2019) (2021)
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Fecha de publicación
2021-01ISSN
2014-797X
Resumen
Aquest volum presenta els resultats i l'anàlisi de quatre recerques que ens proporcionen un coneixement aprofundit de tots els vessants del sistema educatiu català: de l'alumnat que està acabant l'educació obligatòria, del professorat que hi exerceix la docència i de les direccions dels centres. L'enquesta dirigida a l'alumnat conté preguntes adreçades a conèixer els seus hàbits d'estudi i els seus comportaments culturals, especialment en el món de la ràdio, la televisió, la premsa, els llibres i les noves tecnologies. El qüestionari del professorat recull dades sobre l'experiència laboral, el grau de satisfacció personal, el desenvolupament professional, els usos que fan dels recursos de què disposen i l'ambient i organització del centre. En el cas de les direccions s´han inclòs preguntes adreçades a conèixer el perfil de la direcció relatives a la formació, al desenvoupament professional i a la funció directiva del centre.
Tipo de documento
Informe
Lengua
Catalán
Palabras clave
Avaluació educativa - Informes
Alumnes d'ensenyament secundari - Avaluació
Directors d'escola - Educació secundària obligatòria
Professors - Educació secundària obligatòria
Extensión
48
Publicado por
Departament d'Educació
Colección
Quaderns d'avaluació. CSASE;48
Citación
Anàlisi dels contextos de l'alumnat de 4t d'ESO, el professorat i les direccions (2018-2019). Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.