Anàlisi dels contextos de l'alumnat de 4t d'ESO, el professorat i les direccions (2018-2019) (2021)
Tipo de documento
Informe
Resumen
Aquest volum presenta els resultats i l'anàlisi de quatre recerques que ens proporcionen un coneixement aprofundit de tots els vessants del sistema educatiu català: de l'alumnat que està acabant l'educació obligatòria, del professorat que hi exerceix la docència i de les direccions dels centres. L'enquesta dirigida a l'alumnat conté preguntes adreçades a conèixer els seus hàbits d'estudi i els seus comportaments culturals, especialment en el món de la ràdio, la televisió, la premsa, els llibres i les noves tecnologies. El qüestionari del professorat recull dades sobre l'experiència laboral, el grau de satisfacció personal, el desenvolupament professional, els usos que fan dels recursos de què disposen i l'ambient i organització del centre. En el cas de les direccions s´han inclòs preguntes adreçades a conèixer el perfil de la direcció relatives a la formació, al desenvoupament professional i a la funció directiva del centre.
ISSN
2014-797X
Citación
Anàlisi dels contextos de l'alumnat de 4t d'ESO, el professorat i les direccions (2018-2019). Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2021-01Extensión
48
Colección
Quaderns d'avaluació. CSASE; 48
Materias (LEMAC)
Avaluació educativa
Alumnes d'ensenyament secundari - Avaluació
Directors d'escola - Educació secundària obligatòria
Professors - Educació secundària obligatòria
Palabras clave
Informes
Documentos
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
Avaluacions censals de competències bàsiques: curs 2018-2019 (2019)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2019-07-11) -
Avaluació del desenvolupament del projecte Filosofia 3/18 (2012)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2012-05)El volum és el resultat de l’avaluació del desenvolupament del projecte Filosofia 3/18 a diferents centres educatius de Catalunya, duta a terme el 2011. Es presenta el projecte Filosofia 3/18 que ...