Esporgar la biblioteca a l’escola i a l’institut: triar i destriar, processos per a una gestió eficient del fons


Tipo de documento
Monografía
Resumen
Eina de suport per a les persones responsables de la biblioteca dels centres educatius pel que fa a les diverses actuacions de gestió del fons.
Citación
Esporgar la biblioteca a l’escola i a l’institut: triar i destriar, processos per a una gestió eficient del fons. Elaboració: Mercè Abeyà Lafontana, Montserrat Gabarró Parera, Àngels Rius Bou, Aurora Vall Casas. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2010.
Autor/a
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2010-11Extensión
48 p.
Colección
Biblioteca escolar;
Materias (LEMAC)
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- CE - Monografies [45]
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
La lectura a l'institut: el Pla de Lectura, una estratègia per a l’èxit escolar: experiència del temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat]
Funes, Antonio; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2014-06)Pla per impulsar la lectura per plaer dels alumnes i millorar el seu nivell de comprensió lectora. -
Biblioteca d'aula: una oportunitat per a la lectura i el coneixement
Programa biblioteca escolar “Puntedu” (2016-04)Document que neix amb l'objectiu d'aportar orientacions per a la creació i la dinamització de les Biblioteques d'aula (BA) en els centres educatius, tant d’infantil i primària com de secundària, sense ...