Directrius i estàndards per a les biblioteques escolars de Catalunya (2013)
Tipo de documento
Monografía
Resumen
Document de referència per a les biblioteques dels centres educatius de Catalunya que exposa els serveis i recursos que n'haurien de proporcionar a la comunitat educativa. També presenta uns estàndards mínims aplicables als apartats de col·lecció, serveis, espai i personal.
Nota
Redacció: Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya, Gerència de Serveis de Biblioteques de la Diputació de Barcelona, Grup Bibliomèdia de la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica, Grup de Recerca de Biblioteques Escolars de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona, Observatori de Biblioteques, Llibres i Lectura de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona, Programa biblioteca escolar “puntedu” del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, Servei de Biblioteques del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya
Citación
Directrius i estàndards per a les biblioteques escolars de Catalunya. Elaboració: Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2013.
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2013-01Extensión
42
Colección
Biblioteca escolar;
Materias (LEMAC)
Biblioteques escolars - Normes - Catalunya
Documentos
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- CE - Monografies [44]
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ... -
Escriure, per a què?: educació primària: CM, CS [presentació] (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-02)En la nostra societat, la llengua escrita hi té un paper primordial; cal, doncs, aprofitar-ho per fer-ne descobrir l’ús funcional. Vincular el treball dels diversos gèneres a propòsits i situacions ... -
"Un món feliç", d'Aldous Huxley [material didàctic]
Gimeno Peláez, Àlex; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2018)