Viure

Listando por materia 

  • Compartir en Twitter
  • Compartir en Facebook
  • Compartir en Telegram
  • Compartir en WhatsApp
  • Imprimir
    • Estratègies de suport a la regulació de la conducta i abordatge de les desregulacions conductuals als centres educatius 

      Departament d'Educació i Formació Professional. Subdirecció General de Planificació i Gestió de l’Educació inclusiva; Departament de Salut. Pla Director de Salut Mental i Addiccions (2024-09)
      Aquest document és una eina de reflexió per a la incorporació d'elements de suport a la regulació de la conducta en els plans de suport individuals, que poden ser una eina complementària al projecte de ...
    • L'ús de la cançó per a potenciar el desenvolupament del llenguatge d'un nen autista 

      Jorquera Bornodau, Júlia (2013-07-16)
      L’ús de la cançó per a potenciar el desenvolupament del llenguatge d’un nen autista és un projecte que pretén donar una visió de la música com a eina per al desenvolupament del llenguatge verbal i no ...
      La canción como herramienta para el desarrollo del lenguaje de un niño autista es un proyecto cuyo objetivo es presentar la música como herramienta válida para abordar el desarrollo del lenguaje verbal ...
      The main goal of the project Using music and singing as a way to enhance language development in autistic children is to present music as a tool involved in the development of verbal and non-verbal ...
    • Método BAPNE como instrumento en etnomusicología aplicada 

      Latre Nava, Sergio (2018-01)
      Orientado desde la etnomusicología aplicada, en este TFG presento la elaboración de una intervención socioeducativa, desde su diseño hasta su realización, con el fin de actuar localmente ante la necesidad ...
      Orientat des de l’etnomusicología aplicada, en aquest TFG presento l'elaboració d'una intervenció socioeducativa, des del seu disseny fins a la seva realització, amb la finalitat d'actuar localment ...
      Based on the applied ethnomusicology orientation, in this final thesis I present a socio-educational intervention, since its design to its realization, in order to act locally in response to overall ...