Mostrar el registro sencillo del ítem
Quan els bojos canten
| dc.contributor | Escola Superior de Música de Catalunya | |
| dc.contributor | Pintó, Mireia | |
| dc.contributor.author | Casals Solé, Marta | |
| dc.date.accessioned | 2013-07-10T11:49:12Z | |
| dc.date.accessioned | 2025-03-14T11:29:38Z | |
| dc.date.available | 2013-07-10T11:49:12Z | |
| dc.date.available | 2025-03-14T11:29:38Z | |
| dc.date.created | 2013-05 | |
| dc.date.issued | 2013-07-10 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12694/7267 | |
| dc.description.abstract | «Quan els bojos canten» és el resultat d’una recerca motivada pel per què són com són les àries de bogeria. El treball exposa l’evolució dels bojos en societat i cultura fins a arribar a la imatge del boig en l’òpera. La metodologia usada per l’elaboració del treball ha consistit en una recerca històrica, l’anàlisi general de la música i dels personatges i una anàlisi més exhaustiva de tres àries de bogeria. Així doncs, el treball ens planteja l’evolució d’aquesta bogeria musical i quins han estat els seus efectes tant en els autors com en els seus protagonistes. | ca |
| dc.description.abstract | «Cuando los locos cantan» es el resultado de una investigación motivada por qué son como son las arias de locura. El trabajo expone la evolución de los locos en la sociedad y la cultura hasta llegar a la imagen del loco en la ópera. La metodología usada para la elaboración del trabajo ha consistido en la búsqueda de información histórica, el análisis general de la música y de los personajes enloquecidos y un análisis más exhaustivo de tres arias de locura. Así pues, el trabajo nos plantea la evolución de esta locura musical y sus efectos, tanto en los autores como en sus protagonistas. | spa |
| dc.description.abstract | «Quan els bojos canten» is the result of an investigation inspired by the question of why “madness” arias are the way they are. The project shows the evolution of the insane within society and culture up to the image of madness in opera. The methodology used for the preparation of this piece of work involved historical research, the overall analysis of music and its mad characters, and a more thorough analysis of three “madness” arias. Thus, the project presents an evolution of this form of crazy music and its effects on both the composers and the main characters. | eng |
| dc.format.extent | 87 p. | cat |
| dc.language.iso | cat | cat |
| dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.rights | Attribution 3.0 International | |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/ | |
| dc.subject.other | TFG Música clàssica i contemporània | |
| dc.title | Quan els bojos canten | |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | cat |
| dc.embargo.terms | cap | cat |
| dc.subject.lemac | Òpera--Anàlisi i apreciació | |
| dc.subject.lemac | Òperes--Personatges | |
| dc.subject.lemac | Malalts mentals |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
ESM sèrie - TFG [237]
Treballs finals de grau (TFG) de l'ESMUC





