Show simple item record

dc.contributorEscola Superior de Música de Catalunya
dc.contributorCharles, Agustí, 1960-
dc.contributor.authorGarcía Tomás, Raquel
dc.date.accessioned2011-12-16T11:34:14Z
dc.date.accessioned2025-03-14T11:20:19Z
dc.date.available2011-12-16T11:34:14Z
dc.date.available2025-03-14T11:20:19Z
dc.date.created2010-05
dc.date.issued2011-12-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12694/7174
dc.description.abstractEmbarcarse en la aventura de componer una ópera y llegar a materializarla con los mínimos recursos requiere de mucha imaginación e ilusión, de un trabajo constante y meditado, de un buen equipo de colaboradores, de fe ciega en que todo acabará funcionando y de lo más básico: un buen libreto. La serva padrona de Pergolesi nos demuestra cómo una historia sencilla y de recursos austeros puede llegar a ser tan tremendamente fresca, divertida y entretenida. Este intermezzo representará el punto de partida de una creación en la que la escena teatral y el discurso musical se fundirán de manera indivisible. Al fin y al cabo, la creación de una ópera supone asimilar desde buen principio que en ella convergen diferentes artes de índole muy diversa. Conseguir trabajar dentro de este marco de encuentro multidisciplinar es un privilegio que, sin duda, se debe aprovechar.spa
dc.description.abstractEndinsar-se en l’aventura de compondre una òpera i arribar a materialitzar-la amb els mínims recursos requereix de molta imaginació i il·lusió, d’un treball constant i meditat, d’un bon equip de col·laboradors, de fe cega en que tot funcionarà finalment i del més bàsic: un bon llibret. La serva padrona de Pergolesi ens demostra com una historia senzilla i de recursos austers pot arribar a ser tan tremendament fresa, divertida i entretinguda. Aquest intermezzo representarà el punt de partida d’una creació en la que l’escena teatral i el discurs musical es fondran de manera indivisible. Al cap i a la fi, la creació d’una òpera suposa assimilar des de bon principi que dins d’ella convergeixen diferents arts de índole molt diversa. Aconseguir treballar dins d’aquest marc de trobada multidisciplinar és un privilegi que, sense dubte, cal aprofitar.cat
dc.description.abstractStarting the adventure of composing an opera and building it with minimum resources requires a great amount of imagination and enthusiasm, constant and thoughtful planning and brilliant collaborator staff; you also need confidence in the fact that everything will run correctly, and what is essential: an excellent libretto. La serva padrona by Pergolesi shows us how a simple history with austere techniques can be incredibly fresh, gay and enjoyable. This intermezzo represents the basis of a creation where theatre scene and musical line develop together throughout the piece. After all, composing an opera means realising in the first place that there are many different types of arts within it. Working inside this multidisciplinary environment is a privilege which indeed will lead to further profit.eng
dc.format.extent164 p.
dc.language.isospa
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 3.0 International
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.titleLa ópera como integración de las artes : LSP 3.1
dc.title.alternativeLa serva padrona rifatta
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.embargo.termscap
dc.subject.lemacPergolesi, Giovanni Battista, 1710-1736. Serva padrona
dc.subject.lemacÒpera -- Itàlia -- S. XVIII
dc.subject.lemacÒperes -- Llibrets
dc.subject.lemacÒpera -- Producció i direcció
dc.subject.lemacComposició musical


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/