Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorEscola Superior de Música de Catalunya
dc.contributorCostal i Fornells, Anna, 1981-
dc.contributor.authorMoreno Eddowes, Yolanda
dc.date.accessioned2018-12-14T12:23:01Z
dc.date.accessioned2025-03-14T11:18:53Z
dc.date.available2018-12-14T12:23:01Z
dc.date.available2025-03-14T11:18:53Z
dc.date.created2018-06
dc.date.issued2018-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12694/7152
dc.description.abstractEl Treball de Fi de Grau En el Temazcal planteja dos objectius: d'una banda, comprendre de quina manera les persones practicants d'aquesta tradició indígena americana utilitzen i entenen el cant dins del ritual i, de l'altra, realitzar la producció executiva i l’enregistrament d'un disc que recrea el mateix ritual. Les entrevistes en profunditat, les converses informals amb persones practicants i l'observació participant han estat les metodologies per al primer objectiu, i la redacció d'un diari de camp en el qual es recull el procés del disc i els criteris que el defineixen, per al segon. Les conclusions revelen detalls interessants sobre el llenguatge èmic del ritual, com es porta a terme la tria del repertori i el rol del cant, i també la funció del productor en un procés de creació conjunta, la importància de la motivació i la gestió d'equips.ca
dc.description.abstractEl Trabajo de Fin de Grado En el Temazcal plantea dos objetivos: por un lado, comprender de qué manera las personas practicantes de esta tradición indígena americana utilizan y entienden el canto dentro del ritual; por otro, realizar la producción ejecutiva y el grabación de un disco que recrea el mismo ritual. Las entrevistas en profundidad, las conversaciones informales con personas practicantes y la observación participante han sido las metodologías para el primer objetivo, y la redacción de un diario de campo en el que se recoge el proceso del disco y los criterios que lo definen, para el segundo. Las conclusiones revelan detalles interesantes sobre el lenguaje émico del ritual, cómo se lleva a cabo la elección del repertorio y el rol del canto, y también la función del productor en un proceso de creación conjunta, la importancia de la motivación y la gestión de equipos.spa
dc.description.abstractThe Final Thesis En el Temazcal proposes two goals: the first is to understand how the people who practice this tradition use and comprehend the songs in the ritual, and the second is to carry out the executive production and recording of a CD that recreates the ritual. In-depth interviews, informal conversations with practitioners, and participant observation have been the methods used for the first goal, while the drafting of a field diary that describes the criteria applied in the recording process has served for the second goal. The conclusions reveal interesting details regarding the emic language used in the ritual, how the repertoire is chosen, the role of each song, and also the role of the producer in this collective creation process, as well as the importance of motivation and team management.eng
dc.format.extent52 p.cat
dc.language.isocatcat
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
dc.subject.otherTFG Producció i gestió
dc.titleEn el Temazcal: estudi, enregistrament i producció d'un disc dels cants d'aquest ritual indígena
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesiscat
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapcat
dc.subject.lemacBanys de vapor
dc.subject.lemacPurificació ritual
dc.subject.lemacIndis d'Amèrica--Música
dc.subject.lemacCants--Amèrica
dc.subject.lemacEtnologia--Metodologia
dc.subject.lemacEnregistraments sonors--Producció i edició


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/