Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorEscola Superior de Música de Catalunya
dc.contributorGómez, Ignasi
dc.contributor.authorTort Cano, Eugènia
dc.date.accessioned2017-11-24T13:31:35Z
dc.date.accessioned2025-03-14T11:17:33Z
dc.date.available2017-11-24T13:31:35Z
dc.date.available2025-03-14T11:17:33Z
dc.date.created2016-09
dc.date.issued2017-11-24
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12694/7129
dc.description.abstractAquest projecte s’ha centrat a recopilar i analitzar informació, tant en l’àmbit pràctic com teòric, per avaluar l’impacte de la música com a eina de desenvolupament en els infants d’edat primerenca, de 0 a 3 anys. Mitjançant una revisió de la literatura científica i històrica, així com l’anàlisi de diversos projectes centrats en l’educació musical en aquesta edat, es pretén corroborar aquest fet. De l’anàlisi dels seus resultats, podrem evidenciar el potencial que té la música durant aquesta primera etapa de la vida i concloure que, incorporar experiències musicals en la vida quotidiana dels infants suposa una eina molt valuosa per enriquir el seu entorn i ampliar els seus recursos, i contribuir així al seu desenvolupament integral, ajudant-los a créixer optimitzant el seu potencial.ca
dc.description.abstractEste proyecto se ha centrado en recopilar y analizar información, tanto a nivel teórico como práctico, para evaluar el impacto de la música como herramienta de desarrollo en los niños en la primera infancia, de 0 a 3. A través de una revisión de la literatura científica e histórica, así como el análisis de varios proyectos centrados en la educación musical en esta edad, se pretende corroborar este hecho. Del análisis de sus resultados, podremos evidenciar el potencial que tiene la música durante esta primera etapa de vida y concluir que: incorporar experiencias musicales en la vida cotidiana de los niños supone una herramienta muy valiosa para enriquecer su entorno y ampliar sus recursos, contribuyendo así a su desarrollo integral y ayudándolos a crecer optimizando su potencial.spa
dc.description.abstractThis project has focused on the collection and analysis of information, both practical and theoretical, in order to evaluate the impact of music as a tool for child development at the early ages of 0 to 3 years of age. The work aims to test this assumption after a review of the scientific and historical literature, as well as the evaluation of several projects focused on musical education at this age. From this analysis, it is concluded that music has great potential during this period and that incorporating musical experiences into children’s everyday lives is a very relevant tool that enables them to enrich their personal environment and expand their resources, thus contributing to their development and helping them achieve overall personal growth.eng
dc.format.extent104 p.cat
dc.language.isocatcat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.subject.otherTFG Pedagogia
dc.titleEl poder de la música: un valor afegit en el creixement dels infants
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesiscat
dc.embargo.termscapcat
dc.subject.lemacMúsica i infants
dc.subject.lemacInfants--Desenvolupament
dc.subject.lemacInfants d'escoles bressol


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

info:eu-repo/semantics/openAccess
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/