Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorEscola Superior de Música de Catalunya
dc.date.accessioned2024-11-15T12:47:13Z
dc.date.available2024-11-15T12:47:13Z
dc.date.issued2019-07
dc.identifier.citationL'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Barcelona: Escola Superior de Música de Catalunya, 2019. Núm. 79 (juliol-setembre 2019). ISSN 2014-3427.ca
dc.identifier.issn2014-3427ca
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12694/6835
dc.description.abstractConté les seccions: Portada, Editorial, La tònica dominant, Gent ESMUC, Article (El perfil professional d’un pedagog de l’instrument: actualitat i projecció de futur / Cèlia Rovira, Alejandro Melero, Marina Sellés i Laia González; La presència del cos a l’aula d’instrument: més enllà de la postura “correcta”, consciència i expressió corporal / Nadia Acebal, Shelly Agustiño, Mar Esteban, Genís Gaya i Núria Robert), La música té la paraula i L'entrevista (a Marc Migó).ca
dc.format.extent27 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherEscola Superior de Música de Catalunyaca
dc.titleL'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Núm. 79 (juliol-setembre 2019)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otherca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacMúsica - Revistesca
dc.subject.lemacEscola Superior de Música de Catalunyaca


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element