L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Núm. 50 (juliol-setembre 2016)
Data de publicació: 2016-07
Resum
Conté les seccions: Portada, Editorial, La tònica dominant, Gent ESMUC, Article (Les capelles embetumades: aproximació al vilancet "de negres" del segle XVII / Josep Pujol i Coll), La música té la paraula i L'entrevista (a Xavi Torres).Llengua
Català
Extensió
17 p.
Tipus de document
Altres
ISSN
2014-3427
Publicat per
Escola Superior de Música de Catalunya
Llicència
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Documents per descarregar
L'ESMUC digital. Núm. 50 (2016)
3.455Mb
Matèries (LEMAC)
Altmètriques
Estadístiques
Citació recomanada
L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Barcelona: Escola Superior de Música de Catalunya, 2016. Núm. 50 (juliol-setembre 2016). ISSN 2014-3427.
L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Barcelona: Escola Superior de Música de Catalunya, 2016. Núm. 50 (juliol-setembre 2016). ISSN 2014-3427.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Núm. 79 (juliol-setembre 2019)
Escola Superior de Música de Catalunya (2019-07)Conté les seccions: Portada, Editorial, La tònica dominant, Gent ESMUC, Article (El perfil professional d’un pedagog de l’instrument: actualitat i projecció de futur / Cèlia Rovira, Alejandro Melero, ... -
L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Núm. 60 (juliol-setembre 2017)
Escola Superior de Música de Catalunya (2017-07)Conté les seccions: Portada, Editorial, La tònica dominant, Gent ESMUC, Article (Abans del jazz: el saxo en l’òpera francesa del segle XIX / Rosa Rodríguez Malé), La música té la paraula i L'entrevista ... -
L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Núm. 40 (juliol-setembre 2015)
Escola Superior de Música de Catalunya (2015-07)Conté les seccions: Portada, Editorial, La tònica dominant, Gent ESMUC, Article (Maurice Ravel: un compositor con alma vasca / Itxaso Sainz de la Maza), La música té la paraula i L'entrevista (a Xavier Sabata).




