L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Núm. 44 (gener 2016)
Data de publicació: 2016-01
Resum
Conté les seccions: Portada, Editorial, La tònica dominant, Gent ESMUC, Article (Arpa i literatura: l'arpa com a mitjà d'expressió / Olga Benito Ramírez), La música té la paraula, L'entrevista (a Quartet Casals) i Claqueta ESMUC.Llengua
Català
Extensió
14 p.
Tipus de document
Altres
ISSN
2014-3427
Publicat per
Escola Superior de Música de Catalunya
Llicència
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Documents per descarregar
L'ESMUC digital. Núm. 44 (2016)
1.671Mb
Matèries (LEMAC)
Altmètriques
Estadístiques
Citació recomanada
L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Barcelona: Escola Superior de Música de Catalunya, 2016. Núm. 44 (gener 2016). ISSN 2014-3427.
L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Barcelona: Escola Superior de Música de Catalunya, 2016. Núm. 44 (gener 2016). ISSN 2014-3427.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Núm. 81 (gener 2020)
Escola Superior de Música de Catalunya (2020-01)Conté les seccions: Portada, Editorial, La tònica dominant, Gent ESMUC, Article (Veus andrògines?: la performance musical com a creadora d’identitats de gènere en els contratenors actuals / Ferran ... -
L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Núm. 73 (gener 2019)
Escola Superior de Música de Catalunya (2019-01)Conté les seccions: Portada, Editorial, La tònica dominant, Gent ESMUC, Article (Christiana Mariana von Ziegler: la poetessa de les cantates de Leipzig / Oriol Mallart Vallmajó), La música té la paraula ... -
L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Núm. 64 (gener 2018)
Escola Superior de Música de Catalunya (2018-01)Conté les seccions: Portada, Editorial, La tònica dominant, Gent ESMUC, Article (Desafinats: quines són les causes? / Elisenda Andrés), La música té la paraula i L'entrevista (a Xavier Barbeta).




