L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Núm. 32 (novembre 2014)
Document Type
Others
Abstract
Conté les seccions: Portada, Editorial, La tònica dominant, Gent ESMUC, Article (Flamenc o flamenco?: extracte de l’Informe presentat a l’IEC per la normalització de la forma flamenco / Albert Romaní), La música té la paraula, Partitura oberta i L'entrevista (a Narcís Bonet).
ISSN
2014-3427
Citation
L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Barcelona: Escola Superior de Música de Catalunya, 2014. Núm. 32 (novembre 2014). ISSN 2014-3427.
Language
Catalan
Publisher
Escola Superior de Música de Catalunya
Publication date
2014-11Extension
24 p.
Subject (LEMAC)
Documents to download
L'ESMUC digital. Núm. 32 (2014)
3.519Mb
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Núm. 2 (novembre 2011)
Escola Superior de Música de Catalunya (2011-11)Conté les seccions: Portada, Editorial, A dues veus, Destaquem, Article (Músics espanyols a l'exili: la creativitat artística que neix d'una vivència traumàtica / Laura Nogueras), La música té la paraula ... -
L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Núm. 71 (octubre-novembre 2018)
Escola Superior de Música de Catalunya (2018-10)Conté les seccions: Portada, Editorial, La tònica dominant, Gent ESMUC, Article (Francesc Nonell i Sisa: figura clau en l'Associació Obrera de Concerts / Agnès Ruiz Clarasó), La música té la paraula i ... -
L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Núm. 12 (novembre 2012)
Escola Superior de Música de Catalunya (2012-11)Conté les seccions: Portada, Editorial, A dues veus, Gent ESMUC, Article (Improvisació col·lectiva transdisciplinària: l'aprenentatge d'allò que no s'ensenya / Laura Roig Guarch), La música té la paraula, ...