L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Núm. 29 (juny 2014)
Tipo de documento
Otros
Resumen
Conté les seccions: Portada, Editorial, A dues veus, Gent ESMUC, Article (La Flauta Mágica según Papagena: la ópera vista desde el punto de vista de un curioso personaje secundario / Daniela De Marchi), La música té la paraula, Partitura oberta i L'entrevista (a Gemma Humet).
ISSN
2014-3427
Citación
L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Barcelona: Escola Superior de Música de Catalunya, 2014. Núm. 29 (juny 2014). ISSN 2014-3427.
Lengua
Catalán
Publicado por
Escola Superior de Música de Catalunya
Fecha de publicación
2014-06Extensión
28 p.
Materias (LEMAC)
Documentos para descargar
L'ESMUC digital. Núm. 29 (2014)
5.133Mb
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Núm. 49 (juny 2016)
Escola Superior de Música de Catalunya (2016-06)Conté les seccions: Portada, Editorial, La tònica dominant, Gent ESMUC, Article ("Betly, ossia La capanna svizzera": de Goethe a Donizetti / Susana Egea i Daniela de Marchi), La música té la paraula, ... -
L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Núm. 19 (juny 2013)
Escola Superior de Música de Catalunya (2013-06)Conté les seccions: Portada, Editorial, A dues veus, Gent ESMUC, Article (El facsímil como herramienta de trabajo: historia de una recuperación (I) / Juan Carlos Asensio), La música té la paraula, ... -
L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Núm. 39 (juny 2015)
Escola Superior de Música de Catalunya (2015-06)Conté les seccions: Portada, Editorial, La tònica dominant, Gent ESMUC, Article (How to enjoy boredom: l'avorriment com a tècnica artística en l’obra de Cage, Rauschenberg i Paik / Anna Crespo), La ...