L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Núm. 26 (març 2014)
Tipo de documento
Otros
Resum
Conté les seccions: Portada, Editorial, A dues veus, Gent ESMUC, Article (Avui austriacistes, demà botiflers: els mestres de capella i la Guerra de Successió / Josep Pujol i Coll), La música té la paraula i L'entrevista (a Emilio Moreno).ISSN
2014-3427
Citación recomendada
L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Barcelona: Escola Superior de Música de Catalunya, 2014. Núm. 26 (març 2014). ISSN 2014-3427.
Lengua
Catalán
Publicado por
Escola Superior de Música de Catalunya
Fecha de publicación
2014-03Extensión
26 p.
Materias (LEMAC)
Documentos para descargar
L'ESMUC digital. Núm. 26 (2014)
4.379Mb
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Núm. 25 (febrer 2014)
Escola Superior de Música de Catalunya (2014-02)Conté les seccions: Portada, Editorial, A dues veus, Gent ESMUC, Article (El facsímil como herramienta de trabajo: historia de una recuperación (II) / Juan Carlos Asensio), La música té la paraula, ... -
L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Núm. 24 (gener 2014)
Escola Superior de Música de Catalunya (2014-01)Conté les seccions: Portada, Editorial, A dues veus, Gent ESMUC, Article (Leopoldo Querol: capacitats i recursos d'un pianista / Pablo Torres), La música té la paraula i L'entrevista (a Jordi Casadevall). -
L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Núm. 30 (juliol-setembre 2014)
Escola Superior de Música de Catalunya (2014-07)Conté les seccions: Portada, Editorial, La tònica dominant, Gent ESMUC, Article (Quan els bojos canten: la traducció musical de la follia en l'òpera / Marta Casals), La música té la paraula, Partitura ...





