L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Núm. 23 (desembre 2013)
Tipus de document
Altres
Resum
Conté les seccions: Portada, Editorial, A dues veus, Gent ESMUC, Article (Tots fem orquestra: l’Orquestra de Collsuspina, un projecte de comunitat / Daniel Vallejo), La música té la paraula, L'entrevista (a Agustí Fernández) i Espai de recerca.ISSN
2014-3427
Citació recomanada
L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Barcelona: Escola Superior de Música de Catalunya, 2013. Núm. 23 (desembre 2013). ISSN 2014-3427.
Llengua
Català
Publicat per
Escola Superior de Música de Catalunya
Data de publicació
2013-12Extensió
27 p.
Matèries (LEMAC)
Documents per descarregar
L'ESMUC digital. Núm. 23 (2013)
3.643Mb
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Núm. 3 (desembre 2011)
Escola Superior de Música de Catalunya (2011-12)Conté les seccions: Portada, Editorial, A dues veus, Destaquem, Article (La música que puntualitza la festa: Sant Sebastià a Cadaqués / Anaís Falcó Ibáñez) i La música té la paraula. -
L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Núm. 43 (desembre 2015)
Escola Superior de Música de Catalunya (2015-12)Conté les seccions: Portada, Editorial, La tònica dominant, Gent ESMUC, Article (La música d'un temps perdut: Joaquim Homs (1906-2003) / Àlex Garrobé), La música té la paraula i L'entrevista (a Adrian Blanco). -
L'ESMUC digital: revista de l'Escola Superior de Música de Catalunya. Núm. 53 (desembre 2016)
Escola Superior de Música de Catalunya (2016-12)Conté les seccions: Portada, Editorial, La tònica dominant, Gent ESMUC, Article (Elisabeth Jacquet de La Guerre: una introducció a l’estil compositiu de la clavecinista a través de La Flamande / Irene ...





