Show simple item record

dc.contributor.authorGarcia Fuster, Artur
dc.contributor.authorDepartament d’Educació. Servei de Suports i Recursos Lingüístics
dc.date.accessioned2024-06-28T09:48:10Z
dc.date.available2024-06-28T09:48:10Z
dc.date.created2023
dc.date.issued2024-06
dc.identifier.citation"Còctel de contes", a cura d’Albert Planelles i Francesc Vernet [material didàctic]. Elaboració: Artur Garcia Fuster. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2024.ca
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12694/6451
dc.descriptionContes d'autors catalans patrimonialsca
dc.description.abstractAquesta antologia de contes es pot treballar a partir de tres grans eixos: 1. a partir d'autors o corrents estètics, de forma cronològica: des del Realisme de finals del segle XIX o inicis del Modernisme (Narcís Oller o Víctor Català) fins als exemples de literatura de la postmodernitat del segle XX (llibres de col·lectius com Ofèlia Dracs o Germans Miranda), 2. segons la tipologia de conte: estructures, veus narratives, punts de vista, etc. i 3. segons els temes o itineraris temàtics que tracten els contes: l'amor i el desig, la mort i la guerra, l'humor i l'absurd.ca
dc.format.extent84 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesEl gust per la lectura;2024-2025
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.title"Còctel de contes", a cura d’Albert Planelles i Francesc Vernet [material didàctic]ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otherca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacContesca
dc.subject.lemacBatxilleratca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/