• English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Àmbit Normatiu i organitzatiu
  • Mesures COVID-19
  • Plans d’actuació per als centres educatius per la COVID-19
  • View Item
  •   Home
  • Àmbit Normatiu i organitzatiu
  • Mesures COVID-19
  • Plans d’actuació per als centres educatius per la COVID-19
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mesures i protocol de gestió de casos als centres d’educació especial [protocol] (21.10.2020)

View/Open
Mesures i protocol de gestió de casos als centres d’educació especial [protocol] (21.10.2020) (936.3Kb)
Author
Departament d'Educació
Departament de Salut
Publication date
2020-10-21
URI http://hdl.handle.net/20.500.12694/639
Document Type
Others
Document version
Published version
Language
Catalan
Keywords
COVID-19 (Malaltia)
Educació especial - Administració i organització
Escoles - Administració i organització
Gestió d'emergències - Planificació
Extension
18
Publisher
Departament d'Educació; Departament de Salut
Collection
Plans d’actuació per als centres educatius; curs 2020-2021
Citation
Mesures i protocol de gestió de casos als centres d’educació especial [de 21 d'octubre de 2020]. Barcelona: Generalitat de Catalunya: Departament d'Educació: Departament de Salut, 2020.
Note
Inclou models de formularis de declaracions per a famílies i per a professionals de quarantena supervisada als centres d’educació especial.
Show full item record

This item appears in the following Collection(s)

  • Plans d’actuació per als centres educatius per la COVID-19 [81]
 


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy Sections & CollectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis CollectionBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC