Mobile learning and cloud services: teacher induction and continuing professional development: recommendations and guidlines for regional policy makers
Tipo de documento
Monografía
Nota
Amb contribucions d'Elisabetta Nanni, Raffaella Di Iorio i Daniela Ceccato (Provincia Autonoma di Trento), Patrik Finn i Rasmus Jonsson (Göteborgsregionens kommunalförbund), Ricard Garcia Meléndez i Jordi Vivancos (Generalitat de Catalunya), José Alberto Hernández Gañán i Javier Magdaleno Fuentetaja (Castilla y León), Victoria Penide (Comunidade Intermunicipal da Região de Coimbra - CIMRC)
Projecte Future Classroom Lab Regional Network: recommendations and guidelines for regional policy makers
Citación
Mobile learning and cloud services: teacher induction and continuing professional development: recommendations and guidlines for regional policy makers. Elaboració: Tommaso Dalla Vecchia; Nair Carrera Martinez; Efi Saltidou. Brussel·les: European schoolnet, 2018.
Autor/a
Lengua
Inglés
Publicado por
European Schoolnet
Fecha de publicación
2018-08Extensión
32 p.
Colección
Programes i projectes;
Materias (LEMAC)
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- CE - Monografies [45]
- FD - Monografies [4]
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Mobile learning and cloud services: teacher induction and continuing professional development: guidelines for school leaders
Departament d'Ensenyament; European schoolnet; Göteborgsregionens kommunalförbund; Trento (Itàlia : Província) (2018-07) -
Mobile learning and cloud services: beyond the textbook
Departament d'Educació; European schoolnet; Göteborgsregionens kommunalförbund; Trento (Itàlia : Província) (2017-03) -
Mobile learning and cloud services: beyond the text book
Departament d'Ensenyament; European schoolnet; Göteborgsregionens kommunalförbund; Trento (Itàlia : Província) (2018-05)