La iniciació a la docència, transició entre la formació inicial i l’exercici professional [audiovisual] (2023)
Data de publicació: 2023-02-06
Resum
La veu dels docents novells, una mirada internacional i nacional sobre la professió docent. El seu valor i com els programes d’inducció estructurats ajuden al docent en la fase inicial com a professionals.Llengua
Català
Extensió
1 enregistrament de vídeo (3 min 53 s)
Tipus de document
Vídeo
Publicat per
Departament d'Educació
Llicència
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Documents per descarregar
Matèries (LEMAC)
Altmètriques
Estadístiques
Citació recomanada
La iniciació a la docència, transició entre la formació inicial i l’exercici professional [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2023.
La iniciació a la docència, transició entre la formació inicial i l’exercici professional [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2023.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Programa de residència inicial docent Sensei [audiovisual]
Departament d'Educació (2023-03) -
Les competències professionals docents [audiovisual] (2023)
(2023-02-06)La qualitat de la docència es veu relacionada amb l’establiment d’un Marc de competències professionals docents del S.XXI. Aquest Marc de competències s’ha de tenir en compte a l’hora de planificar la ... -
Desenvolupament professional docent [audiovisual] (2023)
(2023-02-03)En Francesc Pedró - Director de l’Institut Internacional de la UNESCO per a l’Educació Superior a l’Amèrica Llatina i el Carib ens parla sobre el contínuum formatiu.




