Moodle Docents: restriccions d'accés, personalització d'aprenentatges [audiovisual]
Document Type
Video
Abstract
Personalització dels processos d'aprenentatge dels alumnes en funció de diversos factors. Relacionant la compleció d'activitats i la restricció d'accés segons la qualificació d'activitats, grups o d'altres paràmetres.
Citation
Moodle Docents: restriccions d'accés, personalització d'aprenentatges [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Author
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2020-05-07Extension
1 enregistrament de vídeo (2 min 37 s)
Subject (LEMAC)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Moodle Docents: iniciació a l'entorn virtual d'aprenentatge EIX moodle [audiovisual]
Departament d'Educació (2020-03-30)EIX està basat en tecnologia Moodle i permet l’accés des de qualsevol dispositiu. En aquest entorn, els docents poden crear aules virtuals i començar a treballar-hi des del seu usuari i contrasenya xtec. ... -
Moodle Docents: descripció de l'entorn virtual d'aprenentatge en línia a la secundària [audiovisual]
Departament d'Educació (2020-04-03)Els entorns d'aprenentatge moodle EIX són entorns inicialment molt bàsics per tal de poder iniciar els centres en l'ús de moodle com a entorn virtual d'aprentatge en línia. En aquest vídeo coneixerem ... -
Moodle Alumnat: descripció de l'entorn virtual d'aprenentatge en línia [audiovisual] (2020)
Departament d'Educació (2020-03-31)Els entorns d'aprenentatge moodle EIX són entorns inicialment molt bàsics per tal de poder iniciar els centres en l'ús de moodle com a entorn virtual d'aprentatge en línia. En aquest vídeo coneixerem ...