Show simple item record

dc.contributor.authorDepartament d'Educació
dc.date.accessioned2023-11-14T10:04:45Z
dc.date.available2023-11-14T10:04:45Z
dc.date.issued2020-04-15
dc.identifier.citationMoodle Docents: creació d'un qüestionari [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/4836
dc.description.abstractEls qüestionaris són un tipus d'una activitat que permet a l'alumnat respondre preguntes autocorrectives, rebre retroaccions i qualificacions de manera immediata o diferida en el temps. Els mòduls de configuració del qüestionari permeten adaptar-lo a diferents objectius i situacions formatives, des de qüestionaris que ofereixin a l'alumnat retroaccions amb les solucions correctes i els permetin tornar a respondre, fins a qüestionaris que només aportin informació de la qualificació obtinguda al cap d'un temps de finalitzar-lo. Els qüestionaris van lligats als bancs de preguntes.
dc.format.extent1 enregistrament de vídeo (3 min 33 s)ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.titleMoodle Docents: creació d'un qüestionari [audiovisual] (2020)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/videoca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacEnsenyament virtualca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint