Orientacions als centres educatius per a organitzar el cicle formatiu de grau superior d’Animació sociocultural i turística: promocions 2020-2022 i posteriors: CFPS SCA0 (2020)
Autor/a: Departament d'Educació
Fecha de publicación: 2020-03-12
Lengua
Catalán
Extensión
20 p.
Tipo de documento
Otros
Publicado por
Departament d'Educació
Licencia
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Documentos para descargar
Materias (LEMAC)
Palabras clave
Altmétricas
Estadísticas
Citación recomendada
Orientacions als centres educatius per a organitzar el cicle formatiu de grau superior d’Animació sociocultural i turística: promocions 2020-2022 i posteriors: CFPS SCA0. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Orientacions als centres educatius per a organitzar el cicle formatiu de grau superior d’Animació sociocultural i turística: promocions 2020-2022 i posteriors: CFPS SCA0. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- EN - Material de difusió [625]
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Orientacions als centres educatius per a organitzar el cicle formatiu de grau superior d’Ensenyament i animació socioesportiva: promocions 2020-2022 i posteriors: CFPS AEA0 (2022)
Departament d'Educació. Direcció General de Formació Professional (2022) -
Orientacions als centres educatius per a organitzar el cicle formatiu de grau superior d’Animació Sociocultural i Turística
Departament d'Educació. Direcció General de Formació Professional (2024-06) -
Orientacions als centres per a organitzar el nou cicle formatiu de grau superior d’Animació sociocultural i turística: CFPS SCA0 (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d'Ordenació de la Formació Professional Inicial (2016-06-20)




