Documents publicats
-
Comprendre i acompanyar l'alumnat amb trastorn de l'espectre autista: orientacions per planificar la resposta educativa als centres
(2025-09)El trastorn de l'espectre autista representa una condició complexa que aglutina un conjunt de trets que es poden projectar en un ampli repertori d'intensitats. Per tant, no tot l'alumnat amb TEA té les ... -
Guia per a l'acompanyament a adolescents i joves amb discapacitat en la formació postobligatòria i la transició a la vida adulta
(2025-02)Aquesta guia pretén ser un catàleg de l'oferta actual de les opcions de formació i transició a la vida adulta del Departament d'Educació i Formació Professional, el Departament d'Empresa i Treball, el ... -
Estratègies de suport a la regulació de la conducta i abordatge de les desregulacions conductuals als centres educatius
(2024-09)Aquest document és una eina de reflexió per a la incorporació d'elements de suport a la regulació de la conducta en els plans de suport individuals, que poden ser una eina complementària al projecte de ... -
Guia per elaborar i aplicar un pla estratègic
(2007-06) -
Mesures per millorar l'educació a Catalunya
(2024-02) -
Silenciades: dones artistes sota el franquisme: dansa, disseny, música, conservació-restauració
(2023)Aquesta publicació recull un conjunt de treballs de recerca sobre dones artistes, professionals de la dansa, la música, el disseny i la restauració. Són dones que van treballar de manera silenciada ... -
Guia per a l’autodiagnòstic del centre en matèria de coeducació
(2022)La Guia per a l’autodiagnòstic del centre en matèria de coeducació aporta un instrument, en format rúbrica, per promoure un procés participat d’autodiagnosi al centre així com orientacions per acompanyar ... -
L'alimentació saludable a l'etapa escolar: guia
(2005-02)



















