Mostrant els elements 41-60 de 150
-
Informe de recerca sobre gènere i cultura als centres educatius (2021)
(2021)Presenta els principals resultats de la fase de recerca del projecte Wungu i proposa pistes i recursos per a l’acció. A més, aprofundeix en la metodologia de treball emprada (investigació-acció comunitària) ... -
Estratègia digital de centre
(2021)L'estratègia digital de centre (EDC) defineix i concreta les línies d'actuació d'un centre que fan possible que docents, alumnat i centre assoleixin la competència digital. Per aconseguir aquesta ... -
Orientacions per a l'avaluació de la competència digital de l'alumnat a primària
(2021)Aquest document s'ha elaborat en el marc del Pla d'educació digital de Catalunya (PEDC). En l'eix 1 s'inscriu l'assoliment de la competència digital de l'alumnat, en concret en l'objectiu específic ... -
Orientacions per a l'avaluació de la competència digital de l'alumnat a l'ESO
(2020-12)Aquest document ofereix una aproximació a l'avaluació de la competència digital de l'alumnat, tot oferint documents de suport per a la seqüenciació curricular dels continguts digitals al llarg de ... -
Projecte d’acceleració per a la transformació digital dels centres: informació adreçada als centres educatius
(2020-10-15)En el marc del Pla d'educació digital de Catalunya, el Projecte d'acceleració de la transformació digital desplega les intervencions referides a connectivitats, equipaments d'alumnat i equipaments del ... -
L’estratègia de dades obertes del Departament d’Educació. 5è Cafè amb dades [presentació]
(2020-01-16)Presentació dels projectes d’obertura i reutilització de dades del Departament d’Educació. Es destaca com es preveu millorar la informació estadística i automatitzar internament les dades, a més de fer ... -
Pla d’educació digital de Catalunya 2020-2023: un pla per aprendre en un món digital
(2020)El Pla d'educació digital de Catalunya 2020-2023, presentat pel Departament d'Educació en el marc de la XII legislatura, té com a objectiu contribuir al desenvolupament de les competències digitals que ... -
Orientacions per a la personalització de l’entorn virtual d’aprenentatge en diferents escenaris educatius Indicacions per a escenaris presencials, híbrids i en línia
(2020)Orientacions metodològiques adreçades a l'assoliment de la competència digital de l'alumnat. -
Pla d'accessibilitat del Departament d'Educació 2019-2021
(2019-10)Aquest pla té com a objectiu principal identificar i planificar les actuacions necessàries per assolir les condicions d'accessibilitat en la comunicació del Departament. La finalitat és fer accessible ...