Categories d'alumnes amb necessitats específiques: alumnes amb necessitat específica de suport educatiu: glossari de definicions (2016)
Tipus de document
Altres
Citació
Categories d'alumnes amb necessitats específiques: alumnes amb necessitat específica de suport educatiu: glossari de definicions. Elaboració: Direcció General d'Educació Infantil i Primària. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2016-03-15Extensió
14 p.
Matèries (LEMAC)
Educació inclusiva
Alumnes amb discapacitat - Terminologia
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- CE - Monografies [44]
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Iguals i diferents: els llibres i l'alumnat amb discapacitat [conferència] (2008)
Comes Nolla, Gabriel; Departament d'Educació. Subdirecció General de Llengües i Entorn (2008-09) -
Resolució de 26 d’abril de 2018 de la Direcció General d’Educació Infantil i Primària, que estableix el procediment que cal seguir i els protocols que han d’utilitzar els equips d’assessorament i orientació psicopedagògics (EAP) per elaborar l’informe de l’EAP de reconeixement de necessitats específiques de suport educatiu, l’informe de l’EAP de l’alumne amb necessitats educatives derivades de situacions socioeconòmiques i socioculturals especialment desafavorides, i l’informe de l’EAP d’escolarització de l’alumne en la formació professional i en els programes professionalitzadors (26.04.2018)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d’Educació Infantil i Primària (2018-04-26) -
Alumnat amb discapacitat motriu: inclusió en l’educació física (2018)
Departament d'Educació; Alcayde Barral, Raquel; Puerto Linares, Emma (2018)