• English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • English
    • català
    • Castellano
  • Login
Ver ítem 
  •   Principal
  • Àmbit Institucional
  • Plans departamentals
  • Plans de prevenció de la violència en l'entorn escolar
  • Ver ítem
  •   Principal
  • Àmbit Institucional
  • Plans departamentals
  • Plans de prevenció de la violència en l'entorn escolar
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Protocol per a l'atenció i acompanyament de l'alumnat transgènere en els centres educatius [protocol] (2018)

Ver/Abrir
Protocol per a l'atenció i acompanyament de l'alumnat transgènere en els centres educatius [protocol] (2018) (835.5Kb)
Autor/a
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2018
URI https://hdl.handle.net/20.500.12694/3625
Resumen
Protocol elaborat per donar compliment a la Llei 11/2014, per a garantir els drets de lesbianes, gais, bisexuals, trangèneres i intersexuals i per a eradicar l’homofòbia, la bifòbia i la transfòbia i a la Moció 140/XI del Parlament de Catalunya aprovada el 29.06.2017).
Tipo de documento
Otros
Lengua
Catalán
Palabras clave
Identitat de gènere en l'educació
Transgèneres - Identitat
Assetjament sexual en l'ensenyament
Extensión
23 p.
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Citación
Protocol per a l'atenció i acompanyament de l'alumnat transgènere en els centres educatius [protocol]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2018.
Mostrar el registro completo del ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

  • Plans de prevenció de la violència en l'entorn escolar [23]
 


GCEDU
 
Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Sobre el repositorio | Accesibilidad
Con la colaboración de
CSUC
 

 

Listar

Todo el repositorioPor ámbitos & coleccionesPor fecha de publicaciónPor autor/aPor títuloPor materiaEsta colecciónPor fecha de publicaciónPor autor/aPor títuloPor materia

Mi cuenta

AccederRegistro


GCEDU
 
Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Sobre el repositorio | Accesibilidad
Con la colaboración de
CSUC