Bandolerisme i literatura: "Bernat i els bandolers", de Josep Vallverdú i "Galceran, l'heroi de la guerra negra", de Jaume Cabré [material didàctic] (2001)
Tipus de document
Altres
Nota
El gust per la lectura, curs 2001-2002
Citació
Bandolerisme i literatura: "Bernat i els bandolers", de Josep Vallverdú i "Galceran, l'heroi de la guerra negra", de Jaume Cabré. Elaboració: M. Àngels Clarament Armengau, Carles Vega Castellví. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2001.
Documents
Autor/a
Claramunt Armengau, M. Àngels
Vega Castellví, Carles
Departament d'Ensenyament. Servei d'Ensenyament del Català
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament. Servei d'Ensenyament del Català
Data de publicació
2001-09Extensió
102 p.
Matèries (LEMAC)
Vallverdú, Josep, 1923- - Crítica i interpretació
Cabré, Jaume, 1947- - Crítica i interpretació
Bandolers en la literatura
Garcia, Francesc Vicent, aproximadament 1582-1623 - Crítica i interpretació
Carranza, Andreu, 1957- - Crítica i interpretació
Batxillerat
Educació secundària obligatòria - Quart curs
Educació secundària obligatòria - Tercer curs
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
"El romanç de Tristany i Isolda", de Joseph Bédier [material didàctic]
Perelló Margalef, Montse; Pérez Tarragó, Àngels; Departament d'Educació. Servei d'Ensenyament del Català (2004) -
112 accions: lletra d'impremta [material didàctic] (2004)
Departament d'Ensenyament. Servei d'Ensenyament del Català (2004) -
Orientacions per a l'ensenyament-aprenentatge de la lectura i l'escriptura (1999)
Departament d'Ensenyament. Servei d'Ensenyament del Català (1999-04)Orientacions basades en les tendències actuals de la psicolingüística i de les teories sobre l'aprenentatge. S'hi poden trobar models didàctics per orientar el tractament de la llengua oral amb l'objectiu ...