Textos per llegir i aprendre: presentació de materials didàctics de ciències socials [presentació] (2016)
Tipo de documento
Otros
Citación
Textos per llegir i aprendre: presentació de materials didàctics de ciències socials [presentació]. Elaboració: Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2016Extensión
33 p.
Materias (LEMAC)
Ciències socials - Educació secundària obligatòria
Lectura - Comprensió
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Els jocs d’ús social: aprendre el codi escrit a través del joc [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Per seleccionar els jocs d’ús social que es recullen en aquesta proposta didàctica s’han tingut en compte dos criteris: que siguin jocs que els infants puguin trobar al seu entorn i que permetin una ... -
Estratègies de lectura: fer connexions [material didàctic] (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-10)Una de les estratègies clau per enfrontar-se a la comprensió d’un text és la capacitat d’anar fent connexions entre el text i el lector, entre informacions del mateix text i entre aquest i altres ... -
Estratègies de lectura: fer i comprovar hipòtesis [material didàctic] (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-05)Fer un ús conscient de les estratègies de lectura permet a l’alumne enfrontar-se amb autonomia a la comprensió d’un text. Elaborar hipòtesis ajustades a la informació que ens dona el text i comprovar-les ...