Per art de màgia: les il·lusions del cervell (2016)
Document Type
Others
Note
Treball de recerca de batxillerat. Modalitat de col·laboració amb l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat.
Recommended citation
Per art de màgia: les il·lusions del cervell. Autor: Jordi Sacristán Herrero. Sant Feliu de Llobregat: Generalitat de Catalunya. Departament d’Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat, 2016.
Author
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat
Publication date
2016Extension
118 p.
Collection
EduRecerca: treballs de recerca de batxillerat
Subject (LEMAC)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
El cervell alterant la realitat (2018)
Rodríguez Pardo, José Ramon; Llobet, Beatriz (tutora); Universitat Politècnica de Catalunya (Campus del Baix Llobregat) (2018) -
¿Ilusión o confusión? Como engañar al complejo y casi perfecto órgano que es el cerebro humano (2015)
Romero Serrano, Maria; Contreras Vega, Teresa (tutora); Immaculada Concepció (Gavà, Catalunya); Fundació Orienta (2015) -
El cervell a l’escenari: una aproximació a l’estudi del cervell, amb les implicacions que té tant per a la pràctica com per a la pedagogia de la música
Coll, Xavier, 1960- (2017-02-22)Aquest treball vol ser una aproximació a l’estudi del cervell des d’una perspectiva neurològica i psicològica, amb les implicacions que això comporta tant per a la pràctica com per a la pedagogia de la ...Este trabajo pretende ser una aproximación al estudio del cerebro, desde el punto de vista neurológico y psicológico, con las implicaciones que tiene tanto para la práctica como para la pedagogía de la ...This work aims to offer an approach to the study of the brain from both neurological and psychological perspectives, considering its implications for the practice and pedagogy of music. It seeks to ...





