Acompanyem les famílies: eines pràctiques per reduir la bretxa digital
Tipus de document
Altres
Resum
Aquesta guia ofereix eines pràctiques per assolir una major competència digital per les famílies en relació amb les plataformes d'aprenentatge que fa servir l'alumnat, reduir la bretxa digital, oferir eines de seguiment de l'escolarització a casa i millorar la comunicació i el treball en equip amb el tutor o tutora i la resta de l'equip docent.
Citació
Acompanyem les famílies: eines pràctiques per reduir la bretxa digital. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2022-06-01Extensió
31 p.
Matèries (LEMAC)
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Pla d’educació digital de Catalunya 2020-2023: un pla per aprendre en un món digital
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital (2020)El Pla d'educació digital de Catalunya 2020-2023, presentat pel Departament d'Educació en el marc de la XII legislatura, té com a objectiu contribuir al desenvolupament de les competències digitals que ... -
L'ús de les tecnologies digitals a l'educació infantil
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital (2021-05)Aquest document ofereix a mestres i altres professionals implicats en l’educació dels infants un seguit de propostes variades, en suports diversos, que requereixen diferents tipus d’agrupaments i ... -
Projecte d’acceleració per a la transformació digital dels centres: informació adreçada als centres educatius
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital (2020-10-15)En el marc del Pla d'educació digital de Catalunya, el Projecte d'acceleració de la transformació digital desplega les intervencions referides a connectivitats, equipaments d'alumnat i equipaments del ...