La mirada experta: ensenyar i aprendre llengües (2011)
Document Type
Monograph
Abstract
Aquesta publicació recull la visió de sis experts sobre l'ensenyament i l'aprenentatge de les llengües en el moment actual. Els sis articles donen pautes de reflexió i d'acció per a la pràctica a l'aula amb l'objectiu de contribuir, així, a la millora en l'aprenentatge de les llengües.
Note
Amb la col·laboració de Linguamón-Casa de les Llengües
Aquesta obra pertany a la col·lecció "Innovació i formació", número 1
Citation
La mirada experta: ensenyar i aprendre llengües. Elaboració: CIREL, Centre de Suport a la Innovació i Recerca Educativa en Llengües. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2011.
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2011Extension
94 p.
Collection
Idiomes;
Subject (LEMAC)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
- EN - Monografies [9]
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
El guió a l'educació primària. El llenguatge audiovisual : integració i ús dels mitjans de comunicació
Cerdán Martínez, Laura (2009)L'objectiu de l'estudi és verificar si el treball sobre el gènere del guió millora les competències de l'alumnat en llengua oral i escrita. Les activitats realitzades per un grup pilot d'alumnes són ... -
Què és el que més influeix en la competència en llengua anglesa?
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2022-07) -
L’alumnat que té un bon coneixement del català, el té també del castellà?
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-10)