Fem l'entrada d'un blog: explica'm un conte: experiència d'escriptura [activitat]
Document Type
Others
Abstract
Els alumnes de 6è expliquen contes als més petits, però mai no han explicat què fan per preparar-se. Decideixen fer un escrit per compartir-ho amb les famílies a través del blog. Mitjançant un modelatge de la mestra (posar veu al pensament) i d’una pràctica d’escriptura col·lectiva, es mostra el procés de composició escrita que segueixen.
Citation
Fem l'entrada d'un blog: explica'm un conte: experiència d'escriptura [activitat]. Elaboració: Cristina Homs. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Cal Maiol, 2017.
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2017-03Extension
6 p.
Keywords
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Fem l'entrada del nostre projecte al blog: experiència d'escriptura [activitat]
Departament d'Ensenyament; Nebot, Meritxell; Escola Cal Maiol (Barcelona, Catalunya) (2017-03)Els alumnes de 6è han desenvolupat un projecte sobre el consum de fruita i verdura, i la petjada ecològica a l’àrea de coneixement del medi natural i social. L’objectiu de l’activitat d’escriptura ... -
Fem la circular del teatre de 6è: revisió col·lectiva guiada: experiència d'escriptura [activitat]
Departament d'Ensenyament; Meléndez, Anna; Oriol, Neus; Escola Gitanjali (Badalona, Catalunya) (2017-03)Els alumnes de 6è han d’escriure una circular per convidar les famílies a l’obra de teatre que representaran. La mestra aprofita aquesta situació perquè els alumnes aprofundeixin en el gènere de la ... -
Revisió col·lectiva d'un text expositiu: experiència d'escriptura [activitat]
Muntal Vila, Núria (2018-04)Els alumnes de 4t han treballat els sentits a l’àrea de coneixement del medi natural. Com a activitat de síntesi i resum, la mestra planteja la redacció individual d’un text, de tipus informatiu-expositiu. ...