Fem l'entrada d'un blog: explica'm un conte: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Document Type
Others
Abstract
Els alumnes de 6è expliquen contes als més petits, però mai no han explicat què fan per preparar-se. Decideixen fer un escrit per compartir-ho amb les famílies a través del blog. Mitjançant un modelatge de la mestra (posar veu al pensament) i d’una pràctica d’escriptura col·lectiva, es mostra el procés de composició escrita que segueixen.
Citation
Fem l'entrada d'un blog: explica'm un conte: experiència d'escriptura [activitat]. Elaboració: Cristina Homs. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Cal Maiol, 2017.
Author
Departament d'Ensenyament
Homs, Cristina
Escola Cal Maiol (Barcelona, Catalunya)
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2017-03Extension
6 p.
Subject (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació primària - Cicle superior - Material didàctic
Documents
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Hem perdut les instruccions!: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament; Escola Pedralta (Santa Cristina d'Aro, Catalunya) (2017-02-21)L’Escola Pedralta de Santa Cristina d’Aro recull una activitat en petit grup on els alumnes de segon acorden i fixen unes instruccions de joc que dicten a la mestra. -
Fem l'entrada del nostre projecte al blog: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament; Nebot, Meritxell; Escola Cal Maiol (Barcelona, Catalunya) (2017-03)Els alumnes de 6è han desenvolupat un projecte sobre el consum de fruita i verdura, i la petjada ecològica a l’àrea de coneixement del medi natural i social. L’objectiu de l’activitat d’escriptura ... -
L'entrevista a 4t i a 5è: què et suggereix aquest quadre?: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament; Toral, Ana; Escola Rubén Darío (Barcelona, Catalunya) (2017-05)Els alumnes elaboren escrits sobre què els suggereix l’observació d’imatges d’obres d’art. L’observació la fan acompanyats de la mestra que a través d’una conversa-entrevista els ajuda a donar forma a ...