Guanyar-guanyar: hi guanyem tots i totes!: experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Tipo de documento
Otros
Versión del documento
Versión publicada
Citación
Guanyar-guanyar: hi guanyem tots i totes!: experiència de llengua oral [activitat] (2021). Elaboració: Encarna Anegas, Pau de la Campa, Sílvia Paz. Cerdanyola del Vallès: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació: FEDAC-Cerdanyola, 2021.
Autor/a
Anegas, Encarna
De la Campa, Pau
Paz, Sílvia
Colaboradores
Departament d'Educació
FEDAC-Cerdanyola (Cerdanyola del Vallès, Catalunya)
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació, FEDAC-Cerdanyola (Cerdanyola del Vallès, Catalunya)
Fecha de publicación
2021-06Extensión
2 fitxers
Colección
Activitats de Tenim la paraula
Materias (LEMAC)
Comunicació oral - Parlar i escoltar per conviure (Programa) - Educació primària - Material didàctic
Comunicació oral - Parlar i escoltar per conviure (Programa) - Educació secundària obligatòria - Material didàctic
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Expressar pensaments sobre el que he llegit: experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Alonso, Jennifer; Blázquez, Sílvia; Bueno, Jéssica; Páez, Vicente; Gil, Pau; Cid, Neus; Matas, Natividad; Ros, Ester; Jiménez, Leonor (2021-06) -
Emociona't!: experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Departament d'Educació; Chacón, Isabel; González, Anabel; Hernández, Sílvia; Martínez, Jennifer; Pérez-Vico, Lorena; Escola Jaume Balmes (El Prat de Llobregat, Catalunya) (2021-06) -
Lectura guiada del diploma geganter: experiència de lectura [activitat] (2016)
Departament d'Ensenyament; Batlle, Sílvia; López, Àlex; Escola Primavera (Santa Coloma de Gramenet, Catalunya) (2016-05-29)L’escola Primavera de Santa Coloma de Gramenet aprofita una vivència a l’aula de P3 per fer una lectura col·lectiva i engrescar els alumnes en el reconeixement global d’algunes paraules significatives ...