• English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Àmbit Pedagògic
  • Comunitat educativa
  • Assetjament escolar
  • View Item
  •   Home
  • Àmbit Pedagògic
  • Comunitat educativa
  • Assetjament escolar
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Protocol de prevenció, detecció i intervenció enfront l'assetjament escolar a persones LGBTI [protocol] (2018)

View/Open
Protocol de prevenció, detecció i intervenció enfront l'assetjament escolar a persones LGBTI [protocol] (2018) (5.231Mb)
Author
Departament d'Ensenyament
Publication date
2018-07-31
URI http://hdl.handle.net/20.500.12694/2902
Document Type
Others
Document version
Published version
Language
Catalan
Keywords
Assetjament escolar - Prevenció
Identitat de gènere en l'educació
Extension
111 p.
Publisher
Departament d'Ensenyament
Citation
Protocol de prevenció, detecció i intervenció enfront l'assetjament escolar a persones LGBTI [protocol]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2018.
Note
Elaborat per instància del Parlament de Catalunya en compliment de la Moció 101/XI aprovada el 09.03.2017. Aquest protocol està basat en els continguts del Protocol de prevenció, detecció i intervenció enfront situacions d’odi i discriminació, i del Protocol de prevenció, detecció i intervenció enfront l’assetjament entre iguals.
Show full item record

This item appears in the following Collection(s)

  • Assetjament escolar [2]
  • Plans de prevenció de la violència en l'entorn escolar [23]
  • Projecte de convivència [25]
 


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy Sections & CollectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis CollectionBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC