L’enfocament restauratiu a casa: principis i preguntes restauratives, cercles i reunions restauratives (2020)
Tipus de document
Altres
Citació
L’enfocament restauratiu a casa: principis i preguntes restauratives, cercles i reunions restauratives. Elaboració: Mònica Albertí Cortès (coord.), Helena Tolosa. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Sub-direcció General de Suport i Atenció a la Comunitat Educativa, 2020.
Autor/a
Departament d'Educació
Departament d'Educació. Subdirecció General de Suport i Atenció a la Comunitat Educativa
Albertí i Cortès (coord.), Mònica
Tolosa, Helena
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2020-07-11Extensió
12 p.
Matèries (LEMAC)
Mediació escolar
Gestió de conflictes - Ensenyament
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Comunicació NoViolenta: una actitud i un llenguatge de pau (2020)
Albertí Cortès, Mònica; Hernández Sánchez, Laura; Ponce Mas, Marta; Departament d'Educació. Subdirecció General de Suport i Atenció a la Comunitat Educativa (2020-10-14) -
Promoure la interculturalitat en els centres educatius: eines per a assessors LIC i altres professionals de l’educació (TIS, TS, ES) (2022)
Departament d'Educació. Subdirecció General de Suport i Atenció a la Comunitat Educativa (2022-02) -
Acompanyem les famílies: eines pràctiques per reduir la bretxa digital (2022)
Departament d'Educació. Subdirecció General de Suport a les Famílies i a la Comunitat Educativa; Departament d'Educació. Subdirecció General de Recerca i Cultura Digital; Fapaes Catalunya (2022-06-01)Aquesta guia ofereix eines pràctiques per assolir una major competència digital per les famílies en relació amb les plataformes d'aprenentatge que fa servir l'alumnat, reduir la bretxa digital, oferir ...