Guia per a famílies d'infants i joves amb altes capacitats intel·lectuals
Document Type
Monograph
Resum
Guia que pretén orientar les famílies perquè puguin acompanyar els fills amb altes capacitats en el seu desenvolupament personal i col·laborar en la resposta a les seves necessitats socials, emocionals i educatives.Recommended citation
Guia per a famílies d'infants i joves amb altes capacitats intel·lectuals. Elaboració: Direcció General d’Atenció a la Comunitat Educativa. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Servei de Comunicació i Publicacions, 2010.
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2010Extension
20 p.
Collection
Guia per a famílies;
Subject (LEMAC)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Les altes capacitats: detecció i actuació en l'àmbit educatiu: guia per a mestres i professors (educació primària, educació secundària obligatòria)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària; Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2013)Aquesta col·lecció de guies té per objectiu ajudar en la detecció d'alumnes amb característiques específiques i poder atendre les seves necessitats. La col·lecció s'emmarca dins del Pla de Govern de ... -
Guia per a famílies d'infants i joves amb discapacitat motriu
Departament d'Educació. Direcció General d'Atenció a la Comunitat Educativa (2009)Aquesta guia facilita informació per propiciar una atenció més efectiva als fills amb discapacitat motriu, per promoure oportunitats d'estimulació i per conèixer els serveis, recursos i prestacions ... -
Guia per a famílies d'infants i joves amb alteracions greus de conducta
Departament d'Educació. Direcció General d'Atenció a la Comunitat Educativa (2010)Document que aporta elements a les famílies per poder entendre i acompanyar els fills que, en algun moment del procés evolutiu, presentin comportaments disruptius.




