Polítiques de màrqueting, CFGS.VEC.M08/0.16 (2016)
Tipus de document
Llibre
Citació
Polítiques de màrqueting, CFGS.VEC.M08/0.16. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament. Institut Obert de Catalunya, 2016.
Documents
Autor/a
Institut Obert de Catalunya
Casas Agustench, Eva
Soler Pastor, Tatiana
Torres Velasco, David
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2016-02Extensió
528
Col·lecció
IOC - CFGS Gestió de vendes i espais comercials;M08
Matèries (LEMAC)
Formació Professional - Cicles formatius de grau superior
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Gestió de productes i promocions en el punt de venda, CFGS.VEC.M02/0.17 (2017)
Institut Obert de Catalunya; Torres Velasco, David (2017-09) -
Organització d’equips de venda, CFGS.VEC.M07/0.18 (2018)
Institut Obert de Catalunya; Torres Velasco, David (2018-09) -
Aparadorisme i disseny d’espais comercials, CFGS.VEC.M01/0.17 (2017)
Institut Obert de Catalunya; Casa Agustench, Eva; Planell Tolós, Raquel (2017-02)