El model lingüístic del sistema educatiu de Catalunya: l'aprenentatge i l'ús de les llengües en un context educatiu multilingüe i multicultural (2018)
Altres títols
El modelo lingüístico del sistema educativo de Cataluña: el aprendizaje y el uso de las lenguas en un contexto educativo
multilingüe y multicultural
The language model of the Catalan education system: language learning and use in a multilingual and multicultural educational environment
Le modèle linguistique du système éducatif en Catalogne: l’apprentissage et l’usage des langues dans un contexte éducatif multilingue et multiculturel
Tipus de document
Llibre
Citació
El model lingüístic del sistema educatiu de Catalunya: l'aprenentatge i l'ús de les llengües en un context educatiu multilingüe i multicultural. Elaboració; Subdirecció General de Llengua i Plurilingüisme. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2018.
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Subdirecció General de Llengua i Plurilingüisme
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2018Extensió
4 fitxers
Col·lecció
Recursos per a l'aprenentatge de l'alumnat d'origen estranger;
Matèries (LEMAC)
Educació intercultural
Llengua i ensenyament
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Resolució de 31 d'agost de 2016 per la qual es dóna publicitat als centres participants en els programes d'innovació pedagògica de la subdirecció general de Llengua i Plurilingüisme el curs 2015-2016 (31.08.2016)
Departament d'Ensenyament. Subdirecció General de Llengua i Plurilingüisme (2016-08-31) -
Llegir en pantalles [presentació] (2015)
Queralt Catà, Enric; Departament d'Ensenyament. Subdirecció General de LLengua i Plurilingüisme (2015-04)Saber llegir textos impresos pressuposa saber llegir textos electrònics? Quines diferències hi ha entre els dos tipus de lectura? Què hauria de garantir l’escolarització obligatòria en aquest àmbit ... -
La lectura en un centre educatiu: saber llegir, llegir per aprendre, gust per llegir: el pla de lectura de centre (2013)
Departament d'Ensenyament. Subdirecció General de Llengua i Plurilingüisme (2013)Document que presenta el marc de referència de les actuacions del Departament d’Ensenyament al voltant de la lectura en els centres educatius, tant les vinculades a l’Impuls de la Lectura com les ...