Estudi comparatiu del postoperatori de la intervenció de substitució valvular aòrtica en pacients amb diferent fracció d'ejecció (2016)
Autor/a: Garcia Cañadas, Héctor; López-Durán López, Àlex (tutor); Col·legi Garbí Pere Vergés (Esplugues de Llobregat, Catalunya); Universitat Politècnica de Catalunya (Campus del Baix Llobregat)
Data de publicació: 2016
Llengua
Català
Extensió
61 p.
Tipus de document
Altres
Versió del document
Versió publicada
Nota
Treball de recerca de batxillerat. Modalitat de col·laboració amb la Universitat Politècnica de Catalunya (Campus del Baix Llobregat)
Publicat per
Departament d'Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat
Llicència
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Documents per descarregar
Col·lecció
EduRecerca: treballs de recerca de batxillerat; 2015-2016
Treballs de recerca de Batxillerat
Matèries (LEMAC)
Altmètriques
Estadístiques
Citació recomanada
Estudi comparatiu del postoperatori de la intervenció de substitució valvular aòrtica en pacients amb diferent fracció d'ejecció. Autor: Héctor Garcia Cañadas. Sant Feliu de Llobregat: Generalitat de Catalunya. Departament d’Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat, 2016.
Estudi comparatiu del postoperatori de la intervenció de substitució valvular aòrtica en pacients amb diferent fracció d'ejecció. Autor: Héctor Garcia Cañadas. Sant Feliu de Llobregat: Generalitat de Catalunya. Departament d’Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat, 2016.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Oci i consciència de classe: estudi de la relació de l’oci amb el moviment obrer a Cornellà (2016)
Amillano Jiménez, Iker (2016) -
La desigualtat de gènere: estudi en els diferents aspectes de la societat (2018)
Iglesias Palacios, Rebeca (2018) -
Estudi biològic de la plana deltaica del delta del Llobregat (2016)
Fernández Pizarro, Érika (2016)




