Trastornos de la conducta alimentaria y distorsiones de la imagen corporal en deportistas de élite (2016)
Tipus de document
Altres
Versió del document
Versió publicada
Nota
Treball de recerca de batxillerat. Modalitat de col·laboració amb el Consell Esportiu del Baix Llobregat
Citació
Trastornos de la conducta alimentaria y distorsiones de la imagen corporal en deportistas de élite. Autora: Sonia Fargas Mexia. Sant Feliu de Llobregat: Generalitat de Catalunya. Departament d’Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat, 2016.
Autor/a
Llengua
Castellà
Publicat per
Departament d'Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat
Data de publicació
2016Extensió
81
Col·lecció
EduRecerca: treballs de recerca de batxillerat; 2015-2016
Treballs de recerca de Batxillerat
Matèries (LEMAC)
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Els trastorns de conducta alimentària: què cal tenir en compte des del centre educatiu? [audiovisual]
Departament d'Educació. Subdirecció General d'Educació Inclusiva; Bujalance, Sara; Fernández, Laura (2022) -
Estudi de les pràctiques de risc d'anorèxia al centre Lluís de Requesens (2016)
Bourgila, Hana; Morillo, Àngels (tutora); Institut Lluís de Requesens (Molins de Rei, Catalunya); Fundació Orienta (2016) -
El poder: l’ombra de la conducta social (2016)
Mula Bonsoms, Paula; Figueras, Marta (tutora); Col·legi Virolai (Molins de Rei, Catalunya); Sant Feliu de Llobregat (Catalunya). Ajuntament (2016)