Mostra el registre parcial de l'element
Gestió de casos de covid-19 als centres educatius: curs 2021-2022 [protocol] (03.09.2021)
dc.contributor.advisor | Societat Catalana de Pediatria | ca |
dc.contributor.advisor | Societat Catalana de Pediatria | ca |
dc.contributor.author | Departament d'Educació | |
dc.contributor.author | Departament de Salut | |
dc.date.accessioned | 2021-09-07T09:53:24Z | |
dc.date.available | 2021-09-07T09:53:24Z | |
dc.date.issued | 2021-09-03 | |
dc.identifier.citation | Gestió de casos de covid-19 als centres educatius: curs 2021-2022 [protocol] (03.09.2021). Document assessorat per la Societat Catalana de Pediatria. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/2104 | |
dc.description | Les recomanacions incloses en aquest document estan en revisió constant i, per tant, es modificaran si la situació epidemiològica així ho requereix. Les novetats respecte de la darrera versió del Protocol que es va fer per al curs 2020-2021 estan marcades en color gris. | ca |
dc.description | És part de: Pla d’actuació per al curs 2021-2022 per a centres educatius en el marc de la pandèmia per Covid-19 (30.08.2021) | ca |
dc.format.extent | 20 | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Educació | ca |
dc.relation.ispartofseries | Plans d'actuació per als centres educatius;curs 2021-2022 | |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | |
dc.title | Gestió de casos de covid-19 als centres educatius: curs 2021-2022 [protocol] (03.09.2021) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/other | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | COVID-19 (Malaltia) | ca |
dc.subject.lemac | Escoles - Administració i organització | ca |
dc.subject.lemac | Gestió d'emergències - Planificació | ca |