Competències bàsiques de l'àmbit artístic: música, educació visual i plàstica: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria (2016)
Tipus de document
Monografia
Resum
Aquest document pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de les matèries de música i d'educació visual i plàstica.
Conté les dimensions, les competències graduades en tres nivells d'adquisició al final de l'etapa, els continguts clau que contribueixen al desenvolupament de cadascuna de les competències, i les orientacions metodològiques i d'avaluació.
Nota
A favor de l'èxit escolar
Citació
Competències bàsiques de l'àmbit artístic: música, educació visual i plàstica: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria. Elaboració: Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2016.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions
Data de publicació
2016-03Extensió
97
Col·lecció
Competències bàsiques: educació secundària obligatòria;
Matèries (LEMAC)
Art - Educació secundària obligatòria
Comunicació visual - Educació secundària obligatòria
Música -Educació secundària obligatòria
Paraules clau
Competències bàsiques en educació
Enllaç al document relacionat
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- CC - Monografies [53]
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Competències bàsiques de l’àmbit artístic: música, educació visual i plàstica, arts escèniques i dansa: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2a edició, 2022)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2022-02) -
Competències bàsiques de l’àmbit artístic: identificació i desplegament a l’educació primària: educació artística: visual i plàstica, música i dansa (2016)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària (2016-06)L'objectiu d'aquesta publicació és identificar i desplegar les competències bàsiques pròpies de l'àmbit artístic de l'educació primària, amb la qual es pretén ajudar els centres a desenvolupar el ... -
Competències bàsiques de l'àmbit cientificotecnològic: biologia i geologia, física i química, tecnologia: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2016-12)Aquesta publicació pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de les matèries de l'àmbit cientificotecnològic. Les competències bàsiques d'aquest àmbit es refereixen a aquelles ...