Competències bàsiques de l'àmbit digital: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria
Tipo de documento
Monografía
Nota
A favor de l'èxit escolar
Citación recomendada
Competències bàsiques de l'àmbit digital: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria. Elaboració: Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2013.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions
Fecha de publicación
2013-11Extensión
89 p.
Colección
Competències bàsiques: educació secundària obligatòria;
Materias (LEMAC)
Palabras clave
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- CC - Monografies [53]
Derechos
Reconeixement-No comercial-Compartir igual 3.0 Espanya.
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Competències bàsiques de l'àmbit digital: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria (2a edició, 2015)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2015-11)Publicació que forma part del currículum en l'àmbit dels aprenentatges vinculats a les tecnologies digitals. Les competències digitals són d'àmbit transversal i estan vinculades a totes les matèries del ... -
Competències bàsiques de l'àmbit cientificotecnològic: biologia i geologia, física i química, tecnologia: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2016-12)Aquesta publicació pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de les matèries de l'àmbit cientificotecnològic. Les competències bàsiques d'aquest àmbit es refereixen a aquelles ... -
Competències bàsiques de l’àmbit artístic: música, educació visual i plàstica, arts escèniques i dansa: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2a edició, 2022)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2022-02)




