Competències bàsiques de l'àmbit de cultura i valors: cultura i valors ètics: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria (2015)
Tipo de documento
Monografía
Resumen
Document de suport als centres educatius per desenvolupar la matèria de cultura i valors ètics. Conté orientacions metodològiques i d'avaluació de cadascuna de les competències i continguts clau específics de la matèria.
Nota
A favor de l'èxit escolar
Citación
Competències bàsiques de l'àmbit de cultura i valors: cultura i valors ètics: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria. Elaboració: Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departamentd'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2015.
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions
Fecha de publicación
2015-10Extensión
57
Colección
Competències bàsiques: educació secundària obligatòria;
Materias (LEMAC)
Educació cívica - Educació secundària obligatòria
Valors (Filosofia) - Educació secundària obligatòria
Palabras clave
Competències bàsiques en educació
Enlace al documento relacionado
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- CC - Monografies [53]
Derechos
Reconeixement-No comercial-Compartir igual 3.0 Espanya.
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Competències bàsiques de l’àmbit de cultura i valors: filosofia: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2021-11)Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit de cultura i valors de l'ESO té l'objectiu d'ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de Filosofia. El ... -
Competències bàsiques de l'àmbit d'educació en valors: educació en valors socials i cívics: identificació i desplegament a l'educació primària (2015)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària (2015-10)La finalitat de la publicació és ajudar els centres a desenvolupar el currículum de l'àrea d’educació en valors socials i cívics. La publicació conté les dimensions, les competències i els continguts ... -
Competències bàsiques de l’àmbit personal i social: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2018)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2018-07)El currículum competencial posa en valor el desenvolupament de les competències transversals com a base imprescindible del procés global d'ensenyament i aprenentatge. Les competències de l'àmbit personal ...