Competències bàsiques de l’àmbit de l’educació física: identificació i desplegament a l'educació primària (2016)
Tipo de documento
Libro
Resumen
L'objectiu d'aquesta publicació és ajudar els centres a desenvolupar el currículum de l'àmbit de l'educació física. El document conté les competències, graduades en tres nivells, que cal haver adquirit en acabar l'etapa, els continguts clau relacionats amb cada competència, les orientacions metodològiques i les d'avaluació.
Nota
A favor de l'èxit escolar
Citación
Competències bàsiques de l’àmbit de l’educació física: identificació i desplegament a l'educació primària. Elaboració: Direcció General d'Educació Infantil i Primària. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2016.
Documentos
Derechos
Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 4.0.
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions
Fecha de publicación
2016-12Extensión
84
Colección
Competències bàsiques: educació primària;
Materias (LEMAC)
Educació física - Competències bàsiques
Educació primària - Competències bàsiques
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- CC - Monografies [53]
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
El TDAH: detecció i actuació en l'àmbit educatiu: guia per a mestres i professors (educació primària, educació secundària obligatòria) (2013)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària; Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2013)Aquesta guia descriu en l'àmbit escolar els obstacles que suposa el TDAH per al desenvolupament harmònic dels infants i dels joves. De l'altra banda, procura donar eines als docents per encaminar-se cap ... -
Les altes capacitats: detecció i actuació en l'àmbit educatiu: guia per a mestres i professors (educació primària, educació secundària obligatòria) (2013)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària; Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2013)Aquesta col·lecció de guies té per objectiu ajudar en la detecció d'alumnes amb característiques específiques i poder atendre les seves necessitats. La col·lecció s'emmarca dins del Pla de Govern de ...