Competències bàsiques de l’àmbit de l’educació física: identificació i desplegament a l'educació primària (2016)
Tipo de documento
Monografía
Resumen
L'objectiu d'aquesta publicació és ajudar els centres a desenvolupar el currículum de l'àmbit de l'educació física. El document conté les competències, graduades en tres nivells, que cal haver adquirit en acabar l'etapa, els continguts clau relacionats amb cada competència, les orientacions metodològiques i les d'avaluació.
Nota
A favor de l'èxit escolar
Citación
Competències bàsiques de l’àmbit de l’educació física: identificació i desplegament a l'educació primària. Elaboració: Direcció General d'Educació Infantil i Primària. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2016.
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions
Fecha de publicación
2016-12Extensión
84
Colección
Competències bàsiques: educació primària;
Materias (LEMAC)
Educació física - Educació primària
Palabras clave
Competències bàsiques en educació
Documentos
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- CC - Monografies [53]
Derechos
Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 4.0.
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Resolució de 4 de desembre de 2017 per la qual es dona publicitat al programa d'innovació pedagògica “Comunitats d'aprenentatge" i als centres participants el curs 2016-2017 amb dret a certificació (04.12.2017)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària; Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2017-12-04) -
El TDAH: detecció i actuació en l'àmbit educatiu: guia per a mestres i professors (educació primària, educació secundària obligatòria) (2013)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària; Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2013)Aquesta guia descriu en l'àmbit escolar els obstacles que suposa el TDAH per al desenvolupament harmònic dels infants i dels joves. De l'altra banda, procura donar eines als docents per encaminar-se cap ... -
Resolució de 4 de desembre de 2017 per la qual es dona publicitat al programa d'innovació pedagògica Tàndem i es declaren els centres participants el curs 2016-2017 amb dret a certificació (04.12.2017)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària; Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2017-12-04)