Competències bàsiques de l’àmbit artístic: identificació i desplegament a l’educació primària: educació artística: visual i plàstica, música i dansa (2016)
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària
Data de publicació
2016-06Resum
L'objectiu d'aquesta publicació és identificar i desplegar les competències bàsiques pròpies de l'àmbit artístic de l'educació primària, amb la qual es pretén ajudar els centres a desenvolupar el currículum de l'àrea d'educació artística: visual i plàstica, música i dansa.
El text conté les dimensions, les competències graduades en tres nivells d'adquisició al final de l'etapa, els continguts clau que contribueixen a desenvolupar cadascuna de les competències, i les orientacions metodològiques i d'avaluació.
Tipus de document
Llibre
Llengua
Català
Paraules clau
Art - Competències bàsiques
Dansa - Competències bàsiques
Educació primària - Competències bàsiques
Música - Competències bàsiques
Extensió
60
Publicat per
Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions
Col·lecció
Competències bàsiques: educació primària;
Citació
Competències bàsiques de l’àmbit artístic: identificació i desplegament a l’educació primària: educació artística: visual i plàstica, música i dansa. Elaboració: Direcció General d'Educació Infantil i Primària. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2016.
Nota
A favor de l'èxit escolar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- CC - Monografies [51]
Drets
Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 4.0