Competències bàsiques de l'àmbit d'educació en valors: educació en valors socials i cívics: identificació i desplegament a l'educació primària (2015)
Tipo de documento
Monografía
Resumen
La finalitat de la publicació és ajudar els centres a desenvolupar el currículum de l'àrea d’educació en valors socials i cívics. La publicació conté les dimensions, les competències i els continguts clau que contribueixen a desenvolupar cadascuna de les competències, i les orientacions metodològiques i d'avaluació.
Els continguts i competències que es presenten no només són responsabilitat d'aquesta àrea sinó que també són una finalitat transversal de tota l'escola.
Nota
A favor de l'èxit escolar
Citación
Competències bàsiques de l'àmbit d'educació en valors: educació en valors socials i cívics: identificació i desplegament a l'educació primària. Elaboració: Direcció General d'Educació Infantil i Primària. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2015.
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions
Fecha de publicación
2015-10Extensión
40
Colección
Competències bàsiques: educació primària;
Materias (LEMAC)
Educació cívica - Educació primària
Valors (Filosofia) - Educació primària
Palabras clave
Educació secundària obligatòria
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- CC - Monografies [53]
Derechos
Reconeixement-No comercialCompartir igual 3.0 Espanya
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Competències bàsiques de l'àmbit de cultura i valors: cultura i valors ètics: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria (2015)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2015-10)Document de suport als centres educatius per desenvolupar la matèria de cultura i valors ètics. Conté orientacions metodològiques i d'avaluació de cadascuna de les competències i continguts clau ... -
Competències bàsiques de l’àmbit de cultura i valors: filosofia: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2021-11)Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit de cultura i valors de l'ESO té l'objectiu d'ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de Filosofia. El ... -
Competències bàsiques de l'àmbit de coneixement del medi: medi natural, medi social i cultural: identificació i desplegament a l'educació primària (2015)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària (2015-05)Aquesta publicació identifica i desplega les competències bàsiques pròpies de l'àmbit de coneixement del medi de l'educació primària, amb la qual es pretén ajudar els centres a desenvolupar el currículum ...